söndag 4 april 2010

sportscamp 09

det var så sjuktbra
jag saknar grupp 14 som fan
ingenting kunde slå oss

vi var bäst o som malin säger
jag minns allt som igår, hur kul vi hade. vi som hördes mest, vi som sågs mest, vi som sjöng mest i matsalen. ( B E A ) haha. alla träningar, alla skratt, alla vattenkrig, alla måltider, alla matcher, allt som hände där. fyfan vad kul vi hade. grupp 14, världens bästa grupp! och när vi skulle hem, som vi grät. haha och julia bara: även fast jag inte fäller tårar så gråter jag inombords.

jag saknar tilloch med alla dialekter, och sista kvällen när vi sprang ner, o ledarna blev hur arga som helst, o allt, allt är ett stortminne, jag vet nu attnågra från vår grupp ska dit i år igen, men nt alla, och dom ska dit, måste jag fan träffa, hoppas på samma grupp igen,

grupp 14, nt bara ett lag (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

en blogg om mig, mitt liv