torsdag 1 april 2010

1a aprilll

stavas aprilll med ett eller två L ?
jag stavar de med tre så länge, för då står jag nt på ngn sida liksom
¨haha
imorse gick jag uppvid halv 8 för att åka till läkarn, ojag var jävligt förbannad, han sprutade bedövnings spray inäsan och imunnen på mig, och jag började nästan skrika för så illa smakade de, med helldre de än spruta tror jag, &sen stoppar han in en filmkamera i näsan på mig ? , efteråt säger han : du kommer ha så här resten av ditt liv tyvärr, de finns ingenting att göra åt.
jävla gubbe
hahaha, sen åkte jag och stor handla med mamma&andreas
onej jag skämde nt alls ut mig ...
de går jag nt in på här, om man är så nyfiken får man fråga, eller så kanske jag skriver senare om de :)

nu har jag hjälpt mamma med opacka upp
och jag var jättestolt över att jag fått ett leppsyl, men så råkar jag slänga korken ist för plasten :(
haha , nu ska jag snart dra till bästavän , men först äta
jag kan måbra igen,jag kan bli glad, jag kommer att bli det, jag kämpar på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

en blogg om mig, mitt liv